Pudding

Jag har just slängt i min mannagrynspudding, det är väl gott det? Ohyes. Idag springer jag mellan datorn, tvn och tvätten. Rolig kväll? Nej inte så värst. Ikväll ska jag gå och sova tidigt för att sedan orka upp till en lång skoldag. Eller jag vet inte om den är lång, men en långtråkig skoldag skulle jag nog kunna kalla den. Okej strunt samma, nu ska jag göra något vettigt. Typ gå till tvn och slappa, det är väl nyttigt? Tänk vad många timmar vi slänger bort på stressiga och tråkiga saker, nej fy. Hörs!

Jag satt idag vid matbordet och funderade på vilka maträtter jag måste ha mjölk till, jag kom fram till dom här:
Pannkaka / tjockpannkaka / plättar
Våfflor
Blodpudding
Mannagrynspudding
Choklad ( okej ingen maträtt men ändå)
Varma bullar (inte heller maträtt)

A, det var det. Mjölkens maträtter.. Nu ska jag faktiskt gå, hejdå.

image256
Tack snälla kossa för mjölken du ger mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0