träning och tårta

Uppe med tuppen, jajjemen! Gick upp vid halv nio och tänkte att jag skulle gå och träna. Synd bara att dom öppnade kl 10.00. Haha. SÅ nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka på lite, sen ska jag äta mumsig frukost. Idag vid fem tiden ska vi hem till Evve eftersom hon fyller år idag, congratulation!

Igår så vart det en runda på stan med Nathalie. Ååh det var så kul att träffa henne. Det kändes som att vi inte hade setts på över en månad, haha. Sen gick vi hem och käkade varma mackor och kollade på gamla kort. Efter ett tag åkte Nathalie hem till Storvik igen och jag gick och la mig.

Ja bara 55 minuter kvar nudå, tagga.. Hah, Hörs!

image242 image243

1. Armband från Gran canaria. Härligt! Tack Nattsen! =)
2. Ett av dom riktigt roliga korten från min barndom, haha.


Kommentarer
Postat av: Ida

Va fin blogg!

2008-03-08 @ 09:20:23
URL: http://ijansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0