Vandrande lexikon

Just slängt i mig mat. Tortillabröd med pesto, soltorkade tomater och mozarella. In i ugnen och sedan klarrt! Tror ni det är gott eller? öh MJA. Sitter och försöker jobba med engelskan, men det är jättetråkigt och jobbigt. Som tur är har jag mitt vandrande lexikon till hjälp, Kristin! Hon har tagit sig från Gotland och det är myspys. Det är alltid bra att ha lite extra hjälp när det gäller sånt här, annars hade det gått rätt käpp åt helvete. Hö.

Okej, istället hör att sitta här och ödsla tid skulle jag kunna ta tag i det hela så jag blir klar någon gång. Helst innan kvällen så jag kan softa framför tvn. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jag hade behövt ett vandrade lexikon ;D

2008-03-04 @ 17:44:31
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linnea

Svara på min fråga i mitt senaste inlägg!

2008-03-04 @ 17:49:51
URL: http://lifeaslinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0