Helgen hittills

Igår kväll var jag hemma hos Nichole i kungsgården med lite annat folk också. Träffade Dacke som jag inte träffat sen förra sommaren, det var kul =) Efter en trevlig kväll med lite rullstolsåk bestämde vi oss för att det fick vara nog. Imorse vaknade jag upp och var lökigare än en lök. Tre personer i ett litet rum med stängde dörrar är inget att rekomendera. Åkte hem till pappsen och la mig och sov lite på balkongen. Hur skönt som helst. Kom precis hem från Johnny. Var och hälsade på en sväng när jag ändå var i trakterna, men han skulle på kalas så det vart inget långt besök. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ringa till min vän Nichole och höra hur det går med tapetseringen. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0