Idag kom Magda!

Hejsan, forsoker komma pa vad hej heter pa grekiska men kommer inte pa. sa det blir ett trakigt hejsan istallet. Sitter pa det vanliga lok (loek) stallet, men idag ar en dag som inte ar som alla andra dagar har nere, efter som idag har jag Magden pa besok, wihuuuuu! :D Det tog ett tag att hitta henne har nere nar hon anlande men vi fann henne tillslut. Idag har vi degat lite vid stranden. Jag skulle visa Magden bargatan med slutade med att jag gick vilse, ikvall ska jag allt visa dig girlfriend. Imorgon ar sista dagen sen aker jag hem :( Men saknar Sverige gor jag, har hort att det ar toppenvader hemma, hoppas pa att det haller i sig.  Nej nu ska jag ga och mysa med min grek som jag hittat har nere. Han heter Fabrizio och han halsar sa gott.

image345
I vantan pa magden :)
image346
Vi lunchar varldens godaste pizza!
image347
Och resten av dagen lag vi i havet.


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

Vilka härliga bilder :D

2008-05-30 @ 17:07:09
URL: http://EnGladTjej.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag är så avundsjuk på dig söta unge! Hoppas du har det riktigt skönt i solen. Själv sitter jag inne och pluggar, kul, verkligen! :P Hälsa mamma, puss!

2008-05-30 @ 17:15:21
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0