jag ville bara va med dig

Hejs.

Idag var en känonfin sommardag då man ska vara utomhus och njuta. Precis som jag gjorde alltså. Åkte med Magden hem först och lekte med lillesyster Elin, tills jag somnade i fotöljen av all lek. Sen åkte vi in till sandviken och chillade i solen med gitarr och härligheter, mumsigt. Jag har bestämt mig för att strunta i Stockholm imorgon och vara hemma istället. Mycket nöjd över mitt beslut faktiskt. Så imorgon ska jag plugga hela dagen lång. Får se när jag orkar ta mig upp ur sängen bara. Efter skolan ska jag och Magden på teater om vi hinner, eftersom hon ska iväg på en sån där handledarkurs inför övningskörandet. Nu måste jag dra ner ögonlocken så jag får något gjort imorgon. Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0