Mjölkdrömmen

Godmorgon!! Vilket fult vädet vi har idag. Dimmigt överallt, kommer knappt hitta mig till bussen ser det ut som just nu, hah. Imorse drömde jag en sån konstig dröm. Jag letade i panik efter små mjölkpaket överallt i olika affärer. Ingen hade paketet jag ville ha.Sen vaknade jag upp och kände jag mig som Rudolf i Sunes sommar när han blir kaffesugen. " Mjöl, mjölk, mjööölk" skrek mitt huvud, så jag fick springa till kylskåpet och där fanns den, mjölken. Haha. Idag är första lektionen Etik. Vilket känns rätt meningslöst för mig eftersom jag har skrivit klart uppgiften, så jag kommer inte ha så mycket att göra. Men skolan ska jag till iallafall. Nej nu ska jag gå och borsta mina tänder med min nya fina tandborste som jag fick igår. Haha. Hej då, ha en bra dag.

image340
Wienerbread... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0