Paraplydag

Sitter nu hemma och tittar ut genom fönstret. Regnet ösar ner värre än min dusch här hemma. Blåser gör det också. Jag tittar ner på en stackar man som går i regn och blåst, inget paraply har han heller! Jag som tänkte ta mig ut för att handla hem lite mat men jag ångrade mig när jag såg hur vädret var utanför mina väggar. Snällt av Evve att skjutsa mig och Cilla till gasklockorna iallafall. Annars hade vi sett ut som små ynkliga blöta hundar när vi kom fram, inte kul.
 Jag ska iallafall på matjakt i min kyl och frys nu. Jag är hunkrik.

image327


Kommentarer
Postat av: Lovis

är du rik på hunkar?
skulle man kunna få en kanske? ;)

2008-05-19 @ 13:41:01
URL: http://lers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0