ta vara på dagen

Söndag, hej söndag. Söndagar är ju kända för att vara dom tråkiga dagarna, iallafall är det så för mig. Men egentligen är dom ju bra att ha, fast jag uppskattar dom inte. Tänk vad mycket man kan göra på en ledig dag! Vila, göra uppgifter man inte hinner med på vardagarna, träffa folk mm. Men istället ser jag söndagar negativa och tänker bara "söndag = skola nästa dag = gå upp tidigt = dötrött" Söndagen blir ju heller inte bättre av att det är fult väder. Fast det har det ju varit hela veckan. Jag tänkte ju som sagt jobba lite skolarbeten idag. Jag har hunnit med ett och det tog ca 20 minuter. Det som jag har kvar att göra, som jag kommer på nu är:

* Svenska tal, sälja min åsikt om något, som jag ännu inte kommit på vad.
* Engelska, tal om Los Angeles
* Info layout, bli klar med alla uppgifter
* Etik uppgift, skriva om homosexualitet
* Företagsekonomi, plugga prov
* Praktikuppgift
* CV, måste vara klart imorogn då det ska skickas in.

Det här hade jag tänkt bli klar med idag. Så det är bara att börja. Hard work work. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0