armband och muffins

Kvällen hemma hos Kuvis igår var trevlig. Den gick väldigt fort och pang så var man hemma i sängen och funderade på hur man skulle orka kliva upp kl 8 imorse. Innan jag fick sova stod jag och kikade på massa poliser och raggarbiar som stod utanför mitt fönster och lät. Lite action innan läggning är alltid kul.

Imorse var jag lika pigg som jag trodde, eller ordet pigg fanns inte ens i närheten av mig. Från 11.30 till 16.00 stod jag och Sofia och frös fötterna av oss. Men armband fick vi sålda iallafall. 1030 kr fick vi ihop på vår försäljning, vilket var bra för oss.

Nu på kvällskvisten har famlijen varit på första adventsfika hemma hos Evve. Tack för den hördu !

Nu är det dags för sovning. Imorogn praktik som vanligt, om jag inte känner mig allt för dålig. Min förkylning blir fortfarande bara värre, särskilt huvudet. Skriv upp det nu och glöm det inte. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nichole cool björnmyr

hej fiffi, vill du hitta på något i helgen? Typ på Fredag? Saknar ju dig;D

2008-12-01 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0