Duracellkanin till granne

Hatar mina grannar. Barn som springer fram och tillbaka i timmar. Ser dom som små duracellkaniner som aldrig får nog. Det kanske det är så det ligger till, jag har duracellkaniner som grannar. Det kanske är där uppe dom blir till. Fabriken för duracellkaniner är ovanför mitt huvud.

Idag vaknade jag 14.15. !!!. Hur kan jag sova så länge? Jag brukar vara den som vaknar kl 9 på morgonen och är piggare än Musse Pigg. Men inte idag. Har småstädat lite sen dess. Måste verkligen ta tag i och städa mitt rum, för som det ser ut nu har det aldrig sett ut. Det är så stökigt att jag inte ens orkar kolla in i det. Kläder överallt, + massa annat onödigt.

Ikväll ska jag kika Andra Avenyn och äta mat. Det är mina planer. + att jag funderar på att gå på en promenad, eftersom jag inte har varit utanför dörren sen i fredags. Förutom när jag gick ner på hörnet och köpte mat igår, men det räknas knappt. Nej lite luft måste jag nog ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0