fårskalle

wiho jag fick två svar på min sovfråga. Fantastiskt att ni faktiskt "vågar" kommentera, det är inte ofta. Men alltid lika kul. Det först tipset var att ligga och blunda så skulle det nog fixa sig. Det är sant, det fixar sig alltid någon gång, men ibland orkar jag inte vänta på att det ska "fixa" sig. Vill liksom skynda på min sovning! =)

Det andra var räkna får. Det hade jag helt glömt bort! Det funkade faktiskt för mig när jag var mindre. Så det får nog bli det nya. Men om jag har otur så slutar det med att jag ligger klarvaken "998, 999, 1000, 10001...."

Ikväll har iallafall jag haft en myskväll hemma med systrar + mamma. Kikat på Idol har vi gjort. Lars åkte ut, han var king idag. Fast det var alla andra också. Men att han åkte ut gjorde mig egentligen inte så mycket, han kommer att lyckas, på sitt eget sätt och med sin egen musik. Nu slutar jag prata Idol. Det är kanske inte så intressant att läsa mina åsikter om det.

Så istället rundar jag av inlägget här. Ska kika på Gossip Girl nu, sen ska jag räkna lite får =) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0