pratprat

Här sitter jag, lökig i min soffa. Ska faktiskt snart hoppa in i duschen, det skulle behövas om jag säger så. Var och tränade step idag, det behövdes det också. Nu sitter jag och kikar på Vänner vilket alltid får en på bra humör, i like it, no no, i love it!

Pracken gick prima idag. Jag delade med mig utav mina blåbärsmuffins till Erika. Jag fick en macka utav henne. Vi liksom byter mat med varandra, det är kul. Hennes mamma är duktig på att baka. Särskilt på att baka macka. Jag gillar dom mycket, det skulle ni också göra. Ville bara säger er det.

Imorgon är det dags för skola igen. Kl 8 är det dags för klassråd sen har jag en heel dag framför mig med skoljobb.
Nej nu ska jag ta en dusch.

Puss!


Kommentarer
Postat av: LOVISA

TITTA MIN BLOGG FRIDA :D:D:D

HÄLSAR TILL DIG JU!!!

2008-11-25 @ 20:30:51
URL: http://lers.blogg.se/
Postat av: erkan

ska inte glömma mackan imorgon men om du glömmer blåbärsmuffinsen är det kört!

(mamma kommer blir så glad att höra något sådant vackert om hennes bakverk!)

2008-11-25 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0