söndagsprat

Hejs..

Saker förändras fort. Från att ha varit på ett sätt, till ett annat. Men en förändring betyder inte att det behöver bli dåligt, det kanske leder till något mycket bättre. Man vet aldrig vad som väntar en..

Har haft ett telefonöra i nästan en timme nu. Med min friendiefriend. Vi pratade om ditten och datten. Skrattade lite åt några minnen sen i fredags. Shit, jag hade verkligen kalaskul när jag tänker efter. Skönt att jag hängde med, istället för att ha suttit hemma och dega framför Idol eller något annat vanligt program.

Jag ska snart gå och sova. Ska bara kika ett till avsnitt på min nya favorit serie...

Imorgon taggar vi en ny härlig vecka. En vecka utan lov. Det är det som är minus med denna vecka. Den här veckan ska jag försöka börja på mina julklappar. Har några på G som jag kan inhandla redan nu. Skönt det. Snart är det första advent, då är det julmys som börjar gälla. Jag längtar...


Imorgon är det dags för praktik med min vän djävulen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0