Vi komma, vi komma..

Här ligger jag i min ensamhet och skrattar med mig själv. När man inte har någon vid sin sida får man ta det bästa som finns tillgängligt, mig själv. Jag ligger iallafall som en strandsatt val i min säng och lyssnar på musik. Min kropp mår mycket sämre nu än imorse så valet av att ligga hemma var ett bra val.

Idag hade jag tre roligare saker att välja på, nu kan jag inte göra något av det..
1. Öppet Hus i skolan och sälja våra armband så vi får in lite caaash.
2. Muskelpass. Dom är som bäst på torsdagar, men när man inte är pigg ser jag ingen större idé i att gå.
3. Jennifers (hah lät som köttfärs, Jenni-färs) praktik (Village) har en klubbkväll ikväll, som jag nu inte kan gå på..

Men något nyttigt har jag fått gjort iallafall. Pluggat Historia. Den här gången ska jag inte vara ute i sista minuten innan provet så nu är jag på god väg! Lite Företagsekonomiplugg har jag fått gjort också. + att jag har ätit pepparkakor, så nu blir jag snäll. Eller, vad har man fått det ifrån? Varför skulle man bli snäll av pepparkaka. Eller är det jag som blandar ihop det med något nu.

Nej nu ska jag lägga mig ner och sova en sväng. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lilla M

Stackars liten som ligger där hemma och längtar efter M.. hoppas du mår bättre snart.

Kram

2008-11-27 @ 14:36:38
Postat av: Evelina

Är du hemma singel solo alena du också? :)

2008-11-28 @ 20:15:02
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0