baken är som smaken

För bara något år sedan fick jag reda på vad som verkligen menades med smaken är som baken. I hela mitt liv hade jag trott att det var skit, istället för delad. Alltså; Smaken är som baken, skit. Jag trodde man sa så till folk som hadde skitdålig smak, haha. Men man lär sig något varje dag, och även den dagen lärde jag mig något nytt.

Nu sitter jag och kikar på Idol. Kom hem från träning för ett tag sedan. Skön med lite fri träning idag. Benen vart det som jag la tid på idag, det kommer nog kännas imorgon. Nu ska jag dregla lite framför tvn. Varför ska jag dregla? Jo jag ska äta banan, jag brukar dregla rätt mycket då, bäst att hämta handduk och lägga nedanför. Ni får ta detta som ni själva känner för. Kanske är jag allvarlig, kanske inte. Men dregla ska jag iallafall göra, h3.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0