dipp?

Idag vaknade jag upp i en säng jag inte brukar vakna upp i så ofta, Jennifers. Hade sovit skönt, i stormens natt, för ojojoj vad det blåste igår kväll! Våran kväll var iallafall mysig. Kollade på tv, käkade morot med dipp och spelade spel med familjen =) Idag kom mamma och hämtade mig, sedan var det dags för övningskörning. Som gick bra, såklart!

Nu ska jag snart kika på Andra Avenyn eftersom jag inte gjort det från i veckan. Sen är det dags för tre nya avsnitt =) Mat ska jag hinna trycka i mig också, varma mackor fick det bli till kvällen.

Sen är det bara att tagga inför en veckas ledighet. Tacka gudarna för den! Ska försöka höra av mig till folk som jag tycker om och prata med också, och höra om planer inför lovet. Det är ju nu man har tid att träffa dom =)

Vi hörs.

p.s Jag ska ätachips med dipp ikväll. Det gillar vi... d.s..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0