Fredag hela veckan

Kortdag i skolan idag vilket var mycket skönt. Åkte in till mammas jobb för att möta upp en mamma, min mamma. Vi tog oss en lunch och tripp på stan, mysigt. Hittade mina höst/vinter stövar som jag ska köpa imorgon =) Var in en sväng och hejade på Jennifer som jobbade. Svängde förbi Evve på jobbet också också, mitt gammla sommarplace, ts ;) (Gävletidningar) Min farvälblomma levde fortfarande, bra gjort!

Nu sitter jag och myser med chips och dipp. Två hundar, en mamma och en Kenta har jag med mig också. Sitter och garvar och kikar Fredag hela veckan. Det ska jag fortsätta med nu!


Det enda bilderna jag har på datorn är från midsommar. Så en sådan gammal goding fick det bi ;)
En av mina "kistenbilder". Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0