glasögonorm

Hejsan hallå där.

Min dag har jag först ägnat med Nattso. Vi har gått på stan, både två utan att spendera en endaste krona!! Det tyckte min plånbok om, och inte mist jag själv! Har kikat på massvis med glasögon. Och jag hittade många bågar som passade mig i smaken. Så sjukt mycket snygga det finns! Ett par ska jag nog få följa med mig hem en vacker dag.

Efter att jag vinkat av Nathalie på bussen gick jag hemmåt. Jag och Jennifer bestämde oss för att strunta i kvällsträning och lagade mat och kikade tv istället. Ett bra beslut må jag säga.

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Nichole. Kanske hinner jag äta lunch med pappa också. Men dagen ska börjas med träning kl 10-11.. Bra jobbat. Skönt med lov så man kan träna på morgonen istället för på kvällen. Då är det liksom överstökat och man har en hel dag framför sig!

Nu ska jag sleepa. Vart så sugen på att sova nu. Tänk imorgon när jag vaknar och mamma går till jobbet. Då kan jag ligga kvar i flera timmar innan jag måste gå upp. Det ni, det är lycka.

Kommentarer
Postat av: erkan

Frida Lytter!!!

Logga genast in på msn när du ser det här och ta kontakt med mig!! ja, det var bara det jag ville säga.. skyyynda dig!

2008-10-30 @ 01:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0