Godnatt folket

Tänkte att jag skulle försöka sova tidigt idag, men jag är inte så trött ändå, tusan. Loggade in en sväng på fcn (skolprogram) för att kika lite. Såg att även tjossan satt coh söndagshängde inne så just nu sitter vi och "chattar" på fcn. Haha coolingar. Imorgon börjar resursveckan i skolan. Knäppa korten som ska in i affärsplanen sen är den hel. Yippi. Resten av veckan ser ut att bli slapp, vilken är mycket skönt. På torsdag ska jag klippa mitt hår och färga det. Jag antar att hon kommer klippa mer än vad jag vill eftersom det är som ett skatbo. Damn. Kom just på att jag inte har klippt mig sen i våras. Och sen dess har det varit mycket slit. Mycket färgningar har det varit, en vecka i utlandet, en heel sommar, så ja det mår inte så bra. Men vem bryr sig om mitt hår egentligen? här sitter jag och pratar strunt. Nej hejdå med er!


hahah, här hade jag kort hår. Snyggt va? Hahaha. Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: erkan

hahaha va söt du var frida!!!!

2008-10-20 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0