härliga lördag!

Lördag, lördag, lördag är det bästa som finns. Iallfall bsta dagen, oftast. Fast nu har jag ju lördag-hela-veckan vecka framför mig. Tack för den!

Har precis kommit hem från träningen. O jises vad hon körde med oss idag! :O Heeelt slut var vi efteråt, men jäklar vad skönt det var. Helgens träning är nu klar. Har just kommit ut ur duschen. Om ett tag ska jag och Jennifer ner på stan och köpa stövlar. Sen åker vi med mamma och Kenta till valbo för att sedan åka till åshammar. Blir en natt i åshammar med morötter och dipp, och en Jennifer.

Nu måste jag klä på mig och fixa ordning liten packning.

Tänkte att jag skulle lägga ut en bild på mig och Jennifer men kom på att det finns nog inte en enda! :O Hur kan det komma sig? Det måste jag styra upp! Tjingtjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0