höstlov börjar gå mot sitt slut

Nu sitter jag hemma, har jag inte gjort på över 24 timmar.. Åkte iväg och käkade lunch med pappa igår, sjötunga faktiskt. Andra gången ordet kommer upp i bloggen på en vecka. Hur ofta nämner man det annars? Sjötunga, sjötunga..

Efter min sjötunga åkte jag till Nichole. Min dag, kväll och natt var sedan hemma hos Nickel. Vi åkte hem till hennes pappsi och satt och käkde chips och dipp med Anni. Efter ett tag ramlade det in lite mer folk som inte hade tanken på chips framför tvn iallafall. En härlig kväll med bra sällskap fick jag, jag gillar det.

Idag vaknade vi alla och drog och åt frukostpizza, eller skulle nog hellre kalla det för middagspizza eftersom klockan var mer än frukost och lunch. Kl 18 var det dags för mig och mamma att kika bio, Rallybrudarna fick det bli. Den var helt okej!

Imorgon vet jag inte vad som ska hända mig själv. Hört lite prat om ferreperre men vi får se vart kvällen slutar. Tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0