Kort och mörk

Men hallå där..

Igår åkte jag som sagt till skolan för att plugga med Nathalie. Jäkligt lite plugga vart det då kan jag tala om för er. Käka lunch på McDonalds hann vi göra. Och kika in Idas nya crib, som var fint. Alltså var trippen till skolan en aning onödig. Men vill man ha kul får man , öhm, äsch! Idag hade jag min lediga dag, vilket innebar sovmorgon, iaf till kl 10. Sen var det bara att se till att vara hos frisören till kl 13 för då var det dags för klipp och färg. Håret vart kort. Och färgen vart mörk(are). Så nu är jag mer än gammal vanlig Frida i håret igen.

Snart ska jag käka bruna bönor. Senare ska jag dra iväg på muskelpass. skönt det. Imorogn är det kort dag i skolan sen har jag inte en susning om vad som händer. Det som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0