kväller och UF

Ikväll har jag bara legat och slöa på soffan. Halsen vart värre och huvudet också. Mamma fick ligga och trycka på mitt huvud för det ilade i hela huvudet på mig. Nu är det lite bättre, hoppas det blir bra tills imorgon för då är en spännande dag. Just nu ligger jag och arbetar med vårat UF. Och förresten ett meddelande till mina "kollegor" ; jag har goda nyheter för er, jag tror ni vet det handlar om ;). I found it!!!. Det var det meddelandet. Jag orkar inte ringa till er nu för klockan är sent men jag vill ändå tala om det. Och för er andra som blir nyfikna. Tss ;)

Nu borde jag egentligen sova, fast jag börjar ju inte förns 10 imorgon. Mycket skönt kan jag tala om. Nu säger jag tack för idag. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0