min mun vill

Jag orkar inte resa på mig. Orkar inte ta mig ut ur lägenheten. Jag är den största lata. Dom latas gud. Det är jag som äger latheten. Nathalie kommer inte idag, hon kommer imorgon istället. Det betyder alltså att jag får prata med mig själv istället. Jag kom på att jag inte har pratat med någon idag, mun prata alltså. Det ända jag har gjort med min mun idag är att jag sjöng i duschen och utanför duschen. Sen har jag tuggat mat med den. Stackarn, det trycker i den för den är så rastlös. Munnen alltså.

Inte är Jennifer hemma heller. Annars hade det varit en lätt sväng att svänga. Anna jobbar. Mamma jobbar. Cillsono är i Åre. Nickel har jag inte hört av på ett hejdundrande tag. Nog dags att ringa henne nu, jag gör det. Nu. På direkten. Så min mun får rastas lite. Gud vilken bra idé! Nu ska jag prata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0