Mina drömmar

Om 40 minuter börjar jag, och här sitter jag färdigklädd och klar. Skönt att inte behöva stressa.. På senaste tiden har jag börjat drömma massa konstiga saker. När jag vaknar tror jag jämt att det jag drömt hänt på riktigt, sen går jag med känslan hela dagen. Häromdagen drömde jag att Nathalie, pappa och jag skulle ta livet av oss tillsammans. I en bil, vid en korsning. Jag ångrade mig, men pappa sa att hade jag bestämt mig för det så skulle jag hålla vid det. Jag hann aldrig ta livet av mig, för jag vaknade. Vilken tur. Inatt var jag mamma till en babybjörn. Sen var jag med i Lejonkungen, sprang omkring med massa tecknade lejon. Konstigt.

Idag blir det iallafall praktik. Efter på praktiken ska jag småhandla lite smått och gott, ska boka klipptid också. Senare mot kvällen blir det träning, hoppas att Jennifer hakar på också, och att inte pluggandet tar över kvinnan! Nej nu ska jag slöa lite. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0