My friends Ben and Jerry..

Sitter i soffan och myser med filt. Tog som sagt min vinterjacka till konsum. Den var underbart skön. Jag frös inte någonstans, eller jo, om benen. Men det var ju inte jackans fel. Vi fick med oss en goding hem. Ben&Jerrys Cookie Dough. Har aldrig provat den, så det vart en nykomling för mig. Tänkte att eftersom jag ändå inte tränade idag kunder jag väl dra till med en glasskväll. Jajjemen, I like it! Snart ska jag träna lite på Hansan, för imorgon ska jag prata om den/det (?) på historian. Men först ska jag ta någon tugga glass. Eller vad heter det? Inte klunk och inte tugga, vad blir det då? något mellanting. Aja tjing då!


Kommentarer
Postat av: Evve

Någon sked glass skulle jag säga, eller slev! hihi

2008-10-09 @ 14:31:54
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0