planer är till för att flyttas

Känns som jag skjuter upp alla mina planer hela tiden. Verkligen när det gäller allt. Städning, träffa folk, plugga ja allt! Idag har jag iallafall läst mycket i min engelskabok. Det var det första jag gjorde när jag vaknade, lästa några kapitell. Nu har jag bara 150 sidor kvar!! Imorgon ska jag träffa Magden iallafall. Hon åker iväg till Avest på kvällen, då åker jag hem till mig. Men hela dagen har vi tid att träffas iallafall =) Var ju ett tag sedan, om man itne räknar med skolan, så var det ett väldigt bra tag sedan faktiskt. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för dagens planer. Pusshej!


härlig tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0