prima ballerina

Kommer inte på något trevlig sätt att inleda detta inlägg. Hejsan börjar bli lite tjatit och tråkigt. Därför börjar jag såhär istället.

Skolan gick bra idag. UF lektionen gick prima ballerina. Nu taggar vi på att bli klara med affärsplanen, inte alls långt kvar vilket är mycket skönt. Alla vårt material har kommit så det är roligt. Snart så är vi på gång på riktigt. Om 25 minuter ska jag gå och möta Jennifer, sen är det dags för muskelpass. Som jag har längtat efter det! Mycket roligt, och skönt.

Imorgon är det fredag och jag ska ha myskväll med Kristin antingen då eller på lördag. Kanske både delar? Lugn helg iallafall, vilket kan vara grymt skönt! Ska kanske ha en plugghelg? Fixa klart engelskabokpratförberedelserna, börja plugga historia, kika lite på om man kan göra något på UF också.

Nej nu ska jag ringa min friend som nuförtiden "jobbar" på Village. Hoppas hon har fått slutat så hon är taggad på muskel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0