ringringringring

Kuuul. Alldels nyss ringde någon tjej och pratade på, jag fattade först nada eftersom kl var 08.00!! När folk ringer till mig och jag sover brukar det ta några minuter innan jag fattar vad dom vill. Hon berättade för mig att step var inställt och det var muskelpass istället ikväll. Tack för informationen, men kunde dom inte ha ringt liite senare.

Men nu är jag pigg och klarvaken istället Vid 2 kommer tydligen mitt sällskap,ett tag kvar ja. Så då får jag väl hitta på annat nu. Ska ut på en morgonpromme nu. 11.45 ska jag iväg och träna muskelpass. Sen ska jag ner på posten. Sen käka lunch. Sen på stan. Till kvällen kanske det blir träning, kanske inte.

Hejdå från morgonpigga Frida som är upp kl 8 på sitt höstlov. Tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0