skollust finns inte här

Idag vart det praktikdag. Dagen gick bra. Hade ett slags möte med Daniel, både jag och Erika. Gick bra. Skönt att höra att dom trivs med oss ; ) Nu så taggar vi bara extrajobb, för bra låter det. Avslutade dagen med kassan. Nästa vecka ska vi sikta in oss på att köra mycket kassa så vi, som Daniel uttrycker det så fint, får in det i ryggmärgen.

Imorgon är det skola. Känns inte som att jag taggar såå mycket. Så jäkla trött på skiten. Det är inte en slite kul nå mer känns det just nu. Det är väl som dom säger, man tappar skollusten i 2an. Yes, någon lust finns varken här eller ngåon annan stans. Nej jag får njuta av måndagar och tisdagar istället.

Snart ska jag iväg och träna. Jennifer släpper polugg och drar med hon med. Skönt tjejen!! Verkar som hon också har mycket i skolan nuförtiden, kämpa på stupmis ; ) Nej nu ska jag fortsätta lyssna på hoffmaestro, drömma tillbaka till sommaren då allt var perfa. Bye sweetass!


tiden går fort, här var det vår och vi taggade att sommaren var påväg. Nu är det snart vinter.



Kommentarer
Postat av: Natti

hahaha, cider dagen i all ära!!

2008-10-08 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0