skön söndag

Har inte pratat med Anna på några veckor (känns som år). Hittar bild på henne i tidningen, sötisanna. Hör av mig, vad får jag veta, hon har flygit till Umeå och jobbat i någon vecka. Hur har jag kunnat missa? Jag måste bli bättre på att höra av mig till vänner som jag inte träffar så ofta. Men jag har ju knappt någon tid till det. Känns som att mitt liv är uppbokat hela tiden. Skola, praktik, plugg, träning, sova, plugg, träning, plugg, sova, äta. Herregud. Och appropå det borde jag träna inför engelskan som ska vara på tisdag, men jag är så slö i min kropp så jag orkar verkligen inte. Fast att jag vill bli klar med det säger min kropp ifrån. Den orkar verkligen inte med det. Jag tycker synd om min kropp, som är så slutkörd av allting som ska göras och blablabla.

Nu ska jag slappa och kolla på tv. Slappna av och försöka hitta glädjen för att arbeta någonstans. Jag tror det blir bra med ett höstlov snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0