telefonöra, kvällens kroppsdel

Gud vad alla var telefonsugna idag! Har pratat i telefon över 2 timmar denna kväll. Kul att folk orkar prata med mig, ska väl inte klaga ;) Magden ringde och pratade lite, vi bestämde att vi nog ska ha en myslördag på lördag. Mat, film, godis och film? Jag är sugen iallafall, får se hur det blir. Var ett tag sedan man hade mysmysmyskväll med vän nu. Jag måste iallafall sova nu egentligen. Eller nej, egentligen borde jag läsa ut min engelska bok. Nu har jag hunnit rätt så långt faktiskt! Men jag har 200 sidor kvar, och mindre än en vecka innan bokpratet är. Men det är lugnt, jag hinner lätt. Bara för det kommer det sluta med att jag i panik läser min bok på onsdagnatt (bokprat på torsdag). Hah. Nej nu ska jag bre mig två hårdbrödmackor sen ska jag krypa ner i min säng och sleepa gärnet! Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0