ny familjemedlem

Träning, skööönt. Att komma hem, sköönt. Var så mysigt när jag klev innanför dörren. Ljus tända och fruktsallad redo att ätas stod på bordet som mammsen hade gjort. Men det låg något mer på bordet. Ett paket, till mig. Inslaget i Nalle Puh papper, hah. Det var ett höstlovspaket från mamma och pappa, och i paketet, badambadaa, en miniminimini dator! Jättesöt är den, vit. Den liknar en bebis. Den är lätt och söt, fast den bajsar inte, skriker gör den inte heller. Jag skulle egentligen ha fått den i julklapp men mamma orkade inte vänta tills dess. Den ser så himla minimini ut brevid min "stora". Så det tackar vi för, söta mamma och pappa. Love you!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och sova. Funderar på om jag ska ta och ätanågra beroendemackor innan, vad säger du Jennifer? Imorgon är det 4timmars film som står på schemat, sen är dethöstlov. Funderar på om jag ska åka till mormor och morfar en sväng på lovet kanske. Det skulle dom nog uppskatta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0