vad gör man på en ledig tid?

Brukar ju inte komma hem så tidigt på mina vardagar. Idag kom jag hem till kl 3. Jag är hur rastlös som helst! Vad brukar man göra när man kommer hem tidigt från skolan? Annars brukar det bara vara hem, äta, plugga, träna, sova. Inge bra på tv heller, typiskt! Väntar på att Jennifer ska komma hem från work. Sen blir det kyckling och nudlar, sen träning. Yes. Imorgon har jag sovmorgon till 10. Jag fick bestämma min egen sovmorgon, den vart inte så jättelång, men man får ju inte glömma bort att plugga också. Ska plugga historia och försöka bli klar med uppfigten från praktiskmarknadsföring. Sen blir det en hä'äärlig lunch med Nattsonoo.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0