vinterjackadags

Skola idag. Seriöst, lusten finns verkligen inte kvar. Jag tycker det är hemskt. Att jag inte ens gått halva 2an och lusten finns inte någonstans! Skönt med lite lov snart, sen blir det tagga igen! Har nyss ätit bruna bönor, mums filububblan. Vart igne träning för jennfisen och mig heller, passen var fullbokade. Typiskt. Men imorgon, då jäklar. Muskelpass står på schemat, och vi kommer finnas på plats. Pumpa lite granna ;) Nu ska jag gå till Konsum med mamma och handla lite. Tror jag ska inviga min vinterjacka på minipromenaden. Såg Kurvan i hennes nya vinterjacka idag och det gjorde mig sugen på att krypa ner i min. Det såg liksom så varmt och mysigt ut. So, bye suckaaazzz =D


slänger in en old school (heh) bild som piffar upp det hela lite. (Nattiz och Erkiz)

Kommentarer
Postat av: erkan

va söta!!!!!

2008-10-08 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0