1 september är nu här

Godmorgon! Nya veckan har börjat bra hittills. Vart en morgonpromenad med Jennifer. Riktigt skönt var det. Sen var det dags för frukost, dusch och kläder. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka på så jag kan ta min cykel ner till Åhléns. Kom på igår att jag hade i uppgift att komma på mina tre bästa filmer. Jag har bara kommit på två, Stockholm Boogie och Den gröna milen. Den tredje är inte påkommen ännu. Finns ju så mycket bra, men vet inget som riktigt klickar på en tredje plats. Får tänka lite till. Idag kommer pappa hit med min dvd så jag kan fortsätta kolla på O.C. Sen blir det träning. Första gången på 3-4 månader. Jises. Tagga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0