Anabananakväll

Myskvällen gick prima. Bestämde oss för att gå ner på stan och ta oss en fika. Satt och fika tills klockan vart 10. Så härligt att det finns någonting att göra när man bara vill ta det lugnt. Efter hallonpaj tog vi oss en tripp för att hyra film. Hundtricket vart det, den skulle Anna ha för att underhålla sig med under hennes busstripp imorgon, så det var ingen film som vi kollade på together. Imorgon är det uppochhoppa lingonsoppa, sen en minitripp på stan. Efter det raka vägen mot sandviken för att tagga inför kvällen. Kul ska det bli =) Nej nu ska jag faktiskt sova. Imorgon ska jag sova ut, om jag klarar av det. Puss.


jag och min banani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0