ännu mer böcker

Tjo. Idag har jag jobbat ännu mer med böcker. Herre jesus vad slut jag var när jag slutade. Har brytit av alla naglar. Kanske låter lite, hm, tjejigt. Men det är inte skönt kan jag lova. Bakåt har dom böjts också. Jag lever iallafall =) Efter jobbandet så gick jag med Erika på stan, innan hon tog bussen hemmåt. Hon köpte snyggaste linnet!! Jag köpte en halsduk eftersom det börjar bli mycket kallt ute nu. Jag funderar på vad jag ska sätta på mig för kläder på lördag. Då är det partaj för tre flickor som just fyllt 18, Lisa, Anna och Emma. Riktigt trevligt ska det bli!

Nej nu ska jag småplocka lite här hemma, sen ska jag sova, annars kommer jag vara mycket trött imorgon när jag ska upp klockan 6. Blä. Hejdå!


Party like a rockstar, I-I shake buildings!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är vem..............?

2008-10-24 @ 20:02:06
Postat av: Frida

på bilden? Isf, Ange, jag, Lovisa och Nathalie. Annars har jag ingen aning om "vem är vem" herr anonym..

2008-10-24 @ 21:33:09
URL: http://fridalytter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0