Gårdagen med bokstäver

Okej gårdagen.. Den var mycket rolig. Det började hemma hos Kerstin och Linnea där vi alla gjorde iordning oss. Sen kom Nathalies och min skjuts, mina snälla systrar som orkade skjutsa oss till jäderfors. Väl där vart det grattissång och paketutdelning. Sen var det dags för maten (den vi hade sett mycket fram emot, hehe). Den var iallafall god, mycket. Sen drog väl kvällen igång skulle man kunna säga. Lite sång, lite dans, lite prat, mycket skratt och där har vi kvällen! På slutet vart jag kalastrött och bestämde mig för att åka hem. Nathalie och jag tog taxi till Sandviken och satt sedan på resecentrum ett tag och pratade om ditten och datten. Klev av bussen i Gävle och gick barfota hem. Varför? Skorna var för stora och ville itne sitta på sin plats. Ett underatt jag itne vrickade foten igår, haha. Tack till alla som gjorde kvällen igår, riktigt härligt!

Bilder från kvällen kommer senare, finns annars på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0