Gör något sjukt och bli känd.

Ligger och slökikar på Conan O´Brian när jag plötsligt hör en röst jag känner igen. Lykke Li!! Kul för henne att vara med där och sjunga!! Jag tycker om att det går bra för henne, för hon är verkligen grym på det hon gör!! Så kul när det går bra för "oss" svenskar. Tillochmed att "KräkEva" fick ta sig en tripp till Tyra Banks show för någon vecka sedan. Är inte det rätt så häftigt? Fast ändå jäkligt skumt. Kanske man ska göra något riktigt sjukt och lägga ut på youtube. Bli känd på det, varför inte. Jag kan göra rätt så mycket sjuka saker. Men det tänker jag inte berätta här, för då kommer alla sno mina ideér. Om ni har tur kommer ni få se mig i något coolt program som Oprah, Tyra Bank show eller något liknande om ett tag. Just för att jag är så sjuk. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0