har du allt som du ska ha?

Dagen sprang iväg i världens fart idag. Hann inte riktigt med den. Idag gjorde jag mig illa på en hylla, skar upp ett jack i fingertoppen, det droppade blod, det gjorde inte ont. Så nu sitter jag med ett plåster på mitt mittenfinger, det gör att det blir svårt att skriva. Väntar på att mamma ska komma hem och ge mig mat. Kyckling med keso blir det ikväll, enkelt och gott. Vid sjutiden ska vi iväg och träna. Försöker få tag på Jennifer men hon vill inte svara, fatta man ju. Jag har redan börjat bli höstdeppig. Vad ska jag tillbringa alla mina dagar med? Dom är ju så många. Låt något riktigt roligt komma och passera mina dagar, skulle vara kul. En personlig clown eller något. Någon frivillig?


Dagens händelse...

Kommentarer
Postat av: cillsonoo

Wooooow jag skar mig också idag på mitt finger:D cooooolt

2008-09-01 @ 18:40:38
URL: http://ceyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0