me, you, we, us

Igår fetade jag i mig tårta hemma hos Cillit. Stannade kvar till 8tiden. Då åkte jag in till stan och gick hem till Martin. Jag och Magda var hungriga och gick ut och käkade mat. Mysigt. Pasta carbonara fick det bli. Och vitlöksbröd med tsatsiki till förrätt. Lite rhodoskänsla klämde jag in =) Jag kom på den brilljanta idén att Magda kunde sova hemma hos mig så jag slapp sova ensam. Hon hakade på det och vi tog bussen hem till mig. Kollade färdigt på Bridget Jones och lite på Sunes sommar. Sen somnade vi. Idag var vi ner på stan och köpte lite presenter till en Cillit (kunde inte göra det igår för nattsen hade mitt bankkort). Du kommer nog bli glad Cillit, eller du kommer bli glad. Nu ska jag ta att diska lite. Är lite disk sen fredags. Ikväll kommer Jennifer hem till mig. Vi ska kika hål-i-väggen-programet på 6an. Om en vecka börja Andra Avenyn. YES. Tjarå.


Magden och jag i Rhodos

Kommentarer
Postat av: cillsonoo

jag vill ha min present nuuuuuuuu!

2008-09-15 @ 19:46:01
URL: http://ceyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0