min kvällsplanering

Åååh. Sitter i soffan och ångrar att jag inte gick och träna idag. Inte ens en promenad blev det. Nu känner jag mig som en riktig soffpotatis som sitter och degar framför idol. Men vad kul det är! Tur att man kan bli på bra humör av det iallafall. Något som kryddar vardagen lite. Efter idol ska jag lägga mig i sängen och läsa i historiaboken (har inte gjots ännu) sen ska jag sova ut.
Min plan för kvällen:
21.00 borsta tänder, tvätta ansikte.
21.15 krypa ner i sängen och plugga.
22.00 lampan släcks och jag får sova ut i 8 timmar.

Undra om jag kan hålla den här tidsplanen. Skulle vara skönt.


Här är en minifrida. Vet inte hur gammal jag var här. 2-3 kanske? Mitt hår kom inte förns några år senare.. Tur att det kom tillslut iallafall!

Kommentarer
Postat av: Evve

Men det hade väl varit trevligt om du hade samma frisyr nu? ;)

2008-09-17 @ 21:28:46
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0