Pust och stön

Shit vad härligt det var att träna! Gud vad jag saknat det, egentligen. När jag klev innanför dörren och kände träningslukt vart jag riktigt taggad (haha, taggad av svett). Jennifer träffade en vän som skulle gå och boxas. Nästa måndag ska vi göra detsamma, riktigt taggad. Annars då? Jag försökte få se på Vänner men Jennifer ville kolla på Sjukhuset, varken med text eller ljud. Kul. Vänner är iallafall roligt, och har text! Men tji fick jag. Haha. Imorgon är det Step up som gäller.

Nästa vecka kommer pappsen hem till oss för att måla/tapetsera om vårat vardagsrum. Skönt med lite förnyelser här hemma. Nu ska jag hoppa in i duschen sen kika O.C. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fråga kalle om han har tid att grejja sovrum/hall hos oss någon gång när det passar han :)

2008-09-01 @ 20:23:43
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0