Rörig dag

Idag har jag haft mycket göra på praktiken. Jag har också gjort mig illa många gånger. En stålvagn åkte in i knölen på sidfoten. Min tånagel bröts bakåt. En hylla attakerade mig och mitt huvud så jag har ont i örat, halsen, kinden och låret. Jag har släpat bord fram och tillbaka hela dagen, herregud vilken dag. Idag fick jag inte vara med Erika, men dagen sprang förbi ändå. Kul att få så mycket ansvar, för det får jag verkligen. Skönt att dom litar på mig..

Nu sitter jag i ett rörigt vardagsrum. Idag var vi och fixade tapeter. En brun med blommigt mönster på. Pappa håller på att måla. Jag sitter i soffan som står mitt i rummet en meter ifrån tvn. Mysigt. Rummet blir nog klart på torsdag, kanske fredag. Skönt. Imorgon är det tårtkalas nr 2 som gäller. Jag gillar det! Sen såklart, efterlångtade P.S I love you.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åhh PS i love u, du kommer gråta ihjäl dig!

2008-09-09 @ 21:41:41
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0