Snattare överfallt

Hejsan svejsan i höstmörkret. Kallt är det idag. Jag ska snart släpa mig ut på en promenad. Idag gick praktiken mycket fort. Jag fick vara upp med Erika hela dagen, kan bero på det. Mycket trevlans! Efter jobb gick jag en sväng på stan med Cillit. Vi satt oss på Java och fika. Rabarber te fick det bli. Mums. Idag har jag sett mycket småfolk som snattat. ¤ stycken på tre olika affärer. Det är nog snattarnas dag idag.

Nu ska jag fixa och trixa, hej.

Åååh vad fint har du köpt nya träningskläder ?
Mammas kommentar till mina nya leggins. Tack mammsi.

Kommentarer
Postat av: cillson

det var jag och magda med om förra veckan, 2 stycken.... haha mobbat

2008-09-08 @ 22:17:49
URL: http://ceyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0