söndagsgöra

Gud vilken skön helg jag har haft. Slapphelg. Tidig läggning och sen vakning. Mycket sömn med andra ord. Igår åkte iallafall jag till Sandviken och träffade Cilla. Fick besked om att vi inte behövde hjälpa att sälja filmer. Vart att käka pizza och gå en vända på stan istället. Sen åkte jag hem och hade myskväll med mamma istället. Potatisgratäng och kött fick det bli som kvällsmat, rikigt mumsigt. Klockan 22 somnade jag framför tvn så efter det var det bara att gå och lägga sig. Idag ska vi hinna med mycket. Kika på skor, övningsköra, kika hallmöbler, dumpa av saker i Storvik, bli bjuden på mat, sen hem igen. Ikväll är det Andra Avenyn som står på schemat, sen ska jag nog hinna läsa i min engelskabok också. Sida 23 av 323 känns inte så lyckat. Nu dags för duschen!


förra lördagen var det klart mycket mer drag i =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0