sovmorgon är king!

tjohej. Sovmorgon idag. Jag vaknade innan klockan slagit nio. Fatta man ju, haha. Har börjat jobba lite skolarbeten. Svenskan tex, som gjorde att vi fick denna sovmorgon. Jobbar om runstenar och urnordiskan. Det går sådär. Snart ska jag gå och laga mig en riktigt god frukost. Vid 10 ska jag ner på stan för att köpa jackan, slipper jag göra det efter skolan. Ska också städa klart mitt rum så det blir fint tills jag kommer hem. Tänk vad mycket man hinner när man börjar så här sent, det är ju kanon! Ikväll får vi se om jag får lite sällskap här hemma. En chillkväll. Det visar sig nog. Nu ska jag fortsätta njuta av min sovmorgon. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0