Städa hela världen

Halloj. Idag har vi varit på högskolan på UF kick off. Efter det gick vi en runda på stan. Och oj vad jag fyndade! Nu måste jag spara på mina pengar. Imorgon ska jag köpa en vinterjacka. En varm jacka. En dunjacka. En svart jacka. Nu vill jag att det ska bli kallt så jag kan sitta i min jacka och kolla på alla som fryser, medan jag svettas. Hah! Nu har jag just städat hela lägenhete, nästan. Imorgon blir vardagsrummet klart, då ska det städas. Jag har även mitt rum kvar. Jag förstår inte hur det kan bli så strökigt, måste städa det, nu. Först ska jag kolla klart på Idol =) Tjo!

Så här stökigt är det just nu. Min säng är begravd i kläder och allt möjligt. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0